travelBug

Austin Zoo

2014. április 08. - solkim001

Figyelem! Közérdekű Közlemény!

A blogunkat új felületre helyeztük és új nevet adtunk neki. 2021. októberétől az alábbi linken olvashatóak a bejegyzéseink: www.aborondomesen.com

A travelbug.blog.hu oldalon nem jelennek meg az új írásaink, viszont a régi posztok természetesen továbbra is elérhetőek lesznek itt.

Gabi és Miklós

Biológiai tanulmányaim meghatározó élménye volt a gimnáziumi évek eleje: ha tanultam, négyest kaptam; ha sokat tanultam, hármast; s ha puskáztam - lapcsere - akkor ötöst! Ezek után hamar felhagytam a természet könyvből való megismerésével. 

Múlt hétvégén az austini állatkertben jártunk és talán az előbbiek ismeretében jobban érthető, ha bevallom - nekem a csíkos nagydarab macska csak tigris, és fogalmam sincs róla hogy bengáli vagy szibériai, de ugyanez igaz a majomra, teknősre, vagy bármi más állatra - a fajt talán felismerem. 

Ez az egyik dolog, amiért nem szeretnék a képek alá írni. A másik, hogy nagy csalódás volt az állatkert. Szerintünk nagyon kevés állat volt, de talán jobb is, mert elég vacak körülmények között élnek. Szűk kifutó, kevés hely, sok rács (volt, ahol hiába fényképeztem, felesleges volt, a felvétel akár egy átlag vasáruboltban is készülhetett volna) és talán ami a legborzasztóbb: minden állat olyan volt, mintha nagy adag nyugtatót kapott volna. Koordinálatlan mozgás, bágyadt tekintet - nem tudnék semmi pozitívat a képek alá írni.

Egy barátom mondta, hogy a San Antonio-i állatkert jobb. Egyelőre nem vágyom megnézni! 

DSC_2259

DSC_2288

DSC_2298

DSC_2304

DSC_2314

DSC_2331

DSC_2335

DSC_2366

DSC_2382

DSC_2385

DSC_2414

DSC_2419

DSC_2426

DSC_2436

DSC_2476

DSC_2477

DSC_2515

DSC_2525

DSC_2543

DSC_2556

DSC_2559

DSC_2563

DSC_2583

DSC_2599

DSC_2631

DSC_2655

 

A bejegyzés trackback címe:

https://travelbug.blog.hu/api/trackback/id/tr155954752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása