travelBug

Hova tűnt Gabi és Miki?

2017. július 08. - solkim001

Figyelem! Közérdekű Közlemény!

A blogunkat új felületre helyeztük és új nevet adtunk neki. 2021. októberétől az alábbi linken olvashatóak a bejegyzéseink: www.aborondomesen.com

A travelbug.blog.hu oldalon nem jelennek meg az új írásaink, viszont a régi posztok természetesen továbbra is elérhetőek lesznek itt.

Gabi és Miklós

Ma reggel már a sokadik kérdést kaptuk meg: "Minden rendben Veletek? El vagytok tűnve, nincs friss poszt :(". 

Igen... Visszanéztem a megosztásokat - lassan már több, mint két hónapja nem adtunk hírt magunkról. Eltűntünk kicsit, aminek több oka is van.

Kezdjük az elején... Gabi év eleje óta dolgozik, és nem is akárhogyan: durván fejest ugrott a munkába. Két félállást vállalt el. Ami kétszer húsz órának indult, a gyakorlatban kétszer harmincra jött ki. Emellett még élnie is kéne, a blogolásra nem sok ideje/energiája marad.

Én múlt év közepe óta hajtok egy projektet, február végével ugyan kicsit könnyebb lett az életem, de ez a könnyebbség tiszavirág életű volt. Nem éreztem jól magam a pozíciómban, szinte folyamatosan túlóráztam, alig volt szabad hétvégém. És mivel nem órabéres rendszerben vagyok alkalmazva, a túlóra egy centet sem növelt a havi fizetésemen. Tetézték ezt még egészségügyi gondok is: múlt év novemberében - jó eséllyel a stressz miatt - kaptam egy arcidegbénulást (amiből úgy-ahogy felépültem). 

Az idén nyáron szerettünk volna hazalátogatni: egyrészt ballagott a keresztlányunk, másrészt szükségünk lett volna egy kis otthonlétre. Már áprilisban tudtam (közölte a főnököm): esélytelen, a vállalat nem engedi a lelkemet.

Se hangulatunk, se időnk nem volt a blogolásra.

Május közepén pedig - hosszú tépelődés után - meghoztunk egy döntést: munkahelyet váltok. 10 év szolgálat után felmondtam. Változásra van szükségünk és főleg nekem, több időre magamra. Többet nem szeretnék megosztani ebből - egyrészt két évig még köt a szerződés szerinti titoktartásom, másrészt... legyen elég ennyi!

Ezzel pedig fejest ugrottunk egy újabb kalandba. Egy kalandba, aminek a részletei még csak most körvonalazódnak. Van, ami más lesz, mint eddig volt és van, ami ugyanaz marad.

A blog és a facebook oldal folytatódik, de minden ismerősünktől, követőnktől szeretnénk még egy hónap türelmet kérni. Ígérem, azután is érdemes lesz minket követni!

A bejegyzés trackback címe:

https://travelbug.blog.hu/api/trackback/id/tr3412632519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása